ORGANIZACJA PRACY ZARZĄDU W OKRESIE ZIMOWYM
- Posiedzenia Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego „Nasze Wiśniewo” odbywać się będą:
18 listopada 2017 r.,
9 grudnia 2017 r.,
12 stycznia 2018 r.,
10 lutego 2018 r.,
10 marca 2018 r.
Posiedzenia Zarządu będą zaczynały się o godz. 11.00, natomiast od godz. 10.00 do godz. 11.00 działkowcy będą mogli załatwiać sprawy związane z użytkowaniem działki.
- W okresie od 1 listopada 2017 r. do 31 marca 2018r, Zarząd uruchamia stały punkt konsultacyjny, prowadzony przez wiceprezesa Henryka Regulskiego (działka 228; tel. kom. 660 711 525) w zakresie:
informacji związanych z posiadania i przenoszenia praw do działki,
wydawania niezbędnych druków oraz pilotów do bram i kluczy do furtek (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym wizyty),
przyjmowania pism kierowanych do Zarządu Stowarzyszenia Ogrodowego „Nasze Wiśniewo”. Ponadto istnieje możliwość pozostawiania wszelkiej korespondencji w skrzynce pocztowej Stowarzyszenie Ogrodowego „Nasze Wiśniewo” umieszczonej na bramie działki 228
- Zarząd Stowarzyszenia Ogrodowego „Nasze Wiśniewo” w Wagowie informuje,
że przewidywany termin Walnego Zebrania to 7 kwietnia 2018r.