ORGANIZACJA PRACY ZARZĄDU
W okresie zimowym (tj. od 01.10.2019 do 31.03.2020) posiedzenia Zarządu odbywać się będą:
5 października, 9 listopada, 7 grudnia 2019
11 stycznia, 8 lutego, 7 marca 2020
Początek posiedzeń o godz.11.00, natomiast od 10.00 do 11.00 w dniu posiedzeń działkowcy mogą załatwiać sprawy związane z użytkowaniem działki:
– uzyskać informacje związane z posiadaniem i przenoszeniem praw do działki, płatnościach,
– odebrać piloty do bram i klucze do furtek ( po uprzednim wniesieniu opłaty na rachunek bankowy Stowarzyszenia ),
– pobrać stosowane w ROD Wiśniewo druki i złożyć pisma kierowane do Zarządu Stowarzyszenia.
Ponadto istnieje możliwość pozostawiania wszelkiej korespondencji w skrzynce pocztowej Stowarzyszenia
Ogrodowego „Nasze Wiśniewo”, umieszczonej na bramie działki 228.
W sprawach pilnych kontakt z Zarządem sms-em na nr tel podane w dziale kontakt